dijous, 30 d’abril del 2009

PARTIT DE CAMPIONS

CABRILS 3 PREMIA DE DALT 1

Excel·lent victòria per tot :
Primer per ser el rival el líder de la categoria i que no havia perdut cap partit fins el dia d’avui.
Segon per el joc d’equip demostrat per nosaltres.
Tercer per els pares/mares que varen venir a veure el partit, crec que va esser un bon espectacle i que s’ho mereixen.
Quart pels propis jugadors ( per que queda demostrat que és més important el joc d'equip que les individualitats).
Vull donar les gracies a dos jugadors en especial, en Pol Castellvi i en Sergi. El primer per fer una tasca de sacrifici que l’hi vaig demanar en uns moments molt importants del partit i la va fer a la perfecció (tot i que va jugar pocs minuts) i al segon pel mateix, és a dir, jugar en una posició que no es la seva (almenys aquesta temporada ) però que va anar molt bé per frenar la banda esquerra de l’equip rival (en uns moments molt complicats necessitàvem força i contundència i ell ens la va donar). Repeteixo, gracies.
També vull destacar la magnifica realització del tercer gol en una ràpida jugada de contraatac, excel·lent passada de l'Oscar i molt bona finalització del Ricard (gran control orientat que l’hi va permetre una molt bona definició).
Be i ara ens queda el darrer partit al qual anirem tots convocats, serà difícil que juguem tots però ho intentarem.
I ja esta, s’acaba la temporada regular (el entrenaments seguiran, seguirem fent partits amistosos i la festa de final de temporada i com és habitual amb mi donaré les notes finals) i fora-bo que anéssiu pensant en que voldreu fer la temporada vinent (si seguireu jugant i en quin equip ho fareu) per anar perfilant el proper campionat.......
Jo també ho estic fent i quasi ja ho tinc decidit (tinc dues decisions a prendre) i em consta que alguns de vosaltres també.




Crònica d´Albert Abril, entrenador del Benjamí C
Fotografia gentilesa de Maite Viñals