dimarts, 31 de gener del 2012

Juvenil: Cabrils 2 Llavaneres 3

Falta de competitivitat o falta de compromís??



Possiblement estem davant la pitjor ratxa del juvenil i no només amb el reflexa dels resultats (que no oblidem es el mes important en aquesta etapa), sinó en tots els aspectes referents a la constitució de grups: companyonia, competitivitat, superació d’objectius,...



Ens trobem en un punt molt complicat, senzillament ens queden dos mesos de competició o 6 partits de competició i estem a finals de gener!!! La temporada tenia dos camins d’objectius com be sabeu, un ja esta tancat, però l’altre ens ha de tornar ha motivar!!



Aquest segon camí finalitza el juny del 2013, amb diferents períodes o puntazos realment interessants de viure. El primer que hem d’aconseguir es tornar a ser un equip, tornar a recuperar el companyerisme i buscar com ens podem fer competitius (la mancança de tota la temporada), amb això podrem començar a crear un equip de futbol, que es realment pel que estem a Cabrils o en un club de futbol, jugar a futbol!!!



Jugar a futbol això comporta deixar de banda pensaments del passat com: vaig a jugar amb els meus amics “si vols jugar amb els teus amics ves al parc”; estic a l’etapa de Cadet o juvenil “nanus en aquesta edat s’ha de competir i no pensar nomes en passar-ho bé o que jugui tothom”; avui farem partidets o penaltis?? “tu li dius al profe si avui toquen derivades o prefereixes equacions??; com aquest hem vacil·la jo tinc el dret de fer-li una entrada a lo PEPE o liar una “cebolla” que hem sancionin per 4 partits; ...



jo aquí Cabrils vinc a...REPLANTEJAT A QUE VENS I DECIDEIX SI VOLS SEGUIR!!!



Si tots sabem rectificar, podem aconseguir un futur apustuflant pel nostre juvenil, siguem juvenils de primer o de tercer any!!! Tots som realment importants si ens pugem en el mateix vaixell.



La resta es parlarà al vestidor, que es realment on es solucionen els problemes o es celebren les victòries.