dimarts, 16 de març del 2010

Prebenjamí B: Juventus 8 - 2 Cabrils



Bon partit dels "petits" enfront del líder de la classificació els mataronins del Juventus, conjunt que com passa en quasi tots els equips menys el Cirera i nosaltres , format per un gran nombre de jugadors de 2n any, no cal dir la diferència física palpable des del primer minut .

Els nostre Preben va jugar força bé, això sí s'ha de corregir els mateixos defectes que encara fan des de el començament, i m'estic referint a les normes de joc, sembla que li consta assimilar als porters com es treu de porteria (hem de cridar tots “en la línia”), qui ha de treure de banda, de cantonada .. això hauria de practicar-se en els entrenaments de manera insistent.

En quant al joc, hem millorat en defensa però ara no tenim joc al mig del camp, no enllacen amb la davantera, a vegades no fan cas al mister i surten de les posicions senyalades.

Han millorat en la lluita, encara que el rival d'aquesta jornada ha sigut més agressiu, jo diria que fins i tot massa, han hagut entrades molt fortes i a la segona part em vaig dirigir molt educadament al seu entrenador per dir-li que si us plau, parlés amb el seu lateral dret (num.2) que entrava sempre deixant el peu i fent mal a tothom que passava per la seva zona, també li vaig dir que el seu davanter (núm. 7) es dedicava tota la estona a insultar un defensa nostre i provocar-li sense pilota, aquest entrenador em va mirar i no em va dir res, vaig suposar que era autista, perquè no vull pensar que no forma als seus nens com nosaltres pensem, com sempre dic el futbol és competir però en aquestes edats sobretot és formatiu i això ho han de fer les persones que dediquen alguna activitat vers ells i també és clar als pares i mares. L'esport és en veritat una realitat educativa .

Tothom ha de respectar al contrari, s'han de respectar les normes i entendre que això és un joc, si no és aixís no val la pena continuar i no em refereixo a nosaltres els pares, sinó als nostres fills, ja tenen molta presió a la vida i no hem d'afegir més.

Entrenador: Marc Badia

Gols: Marc Aguado (1), Jaume (1)

Crònica de Josep Lechado, delegat del Prebenjamí B.
Fotografia de Nico Lechado, fotògraf del Prebenjamí B.