dilluns, 29 de novembre del 2010

Aleví A: Cabrils 13 - 0 Arenys de Mar

"VOSALTRES TRIEU"

OPCIÓ A:

1.-Si treballo en els entrenaments, aprenc i milloro.
2.-Si aprenc i milloro, vinc motivat
3.-Si vinc motivat, estaré concentrat.
4.-Si vinc concentrat, faré cas a l´entrenador.
5.-Si faig el què diu l´entrenador, jugaré en equip.
6.-Si jugo en equip, hi ha bon joc.
7.-Si hi ha bon joc, hi ha ocasions de gol.
8.-Si hi ha ocasions de gol, guanyo.
9.-Si guanyo, tinc ganes de treballar
10.- Si tinc ganes de treballar, passa a l´opció 1

OPCIÓ B:

1.- Si jugo en els entrenaments, ni aprenc ni milloro
2.- Si no aprenc ni milloro, no vinc motivat.
3.- Si vinc desmotivat, estic empanat.
4.- Si estic empanat, no faig cas a l´entrenador.
5.- Si no faig cas a l´entrenador, vaig a la meva, jugo sol.
6.- Si jugo sol, no hi ha joc d´equip.
7.- Si no hi ha joc d´equip, les ocasions no arriben
8.- Si les ocasions no arriben, probablement perdre.
9.- Si perdo sempre, no tinc ganes de treballar.
10.- I si no tinc ganes de treballar, passa a l´opció 1

Vosaltres trieu. Jo em quedo i lluitaré per l´opció A, però vosaltres hi heu de posar de la vostra part.
Resultat final: CABRILS 13 - ARENYS DE MAR 0
Moltes felicitats nois.
I la setmana vinent, DOSRIUS.

Crònica de Pere Bossa, entrenador de l´Aleví A