dimecres, 24 de novembre del 2010

Benjamí B: Tiana "B" 2 - 1 Cabrils

SEMBLEM ELS REIS O PAPA NOEL

Si fem balanç de les 7 jornades de lliga disputades ( 2 victòries, 1 empat i 4 derrotes) podem estar força enfadats amb nosaltres mateixos, ja que, en tots els partits em comès errors infantils i d’altres mes greus que no podem cometre MAI!!!

De les 4 derrotes que portem, 3 ens deixen amb la cara de “tontos”, ja que eren partits que podíem a ver guanyat amb una mica mes d’encert i de treball. Aquest dissabte sense anar mes lluny, vam fer un partit correcte en línies generals, però... vam tenir 17 ocasions clares de gol, 17!!! I només en vam marcar 1!!! Aquesta es la diferència entre nosaltres i la resta d’equips contra els que em jugat.

En porteria em millorat moltíssim jugui qui jugui, en defensa tot i que ens manca velocitat i ser mes contundents ( ficar el peu i el cos) estem bastant be, però... del mig en endavant em fet un baixó considerable des del inicia de lliga. Vam començar pressionant a dalt provocant el fallo dels contraris quasi en la seva àrea, ara ja no pressionem amb ganes ni robem pilotes, cosa que facilita la creació de jugades d’atac las nostres rivals.

A tot això, s’ha d’afegir que tornem a jugar descol•locats i sense pensar en la feina que he de fer depenent en la posició que jugo. Possiblement tot es resumeix en desconcentració i desmotivació, ja que són dos factors que si es tenen la imatge de l’equip és molt diferent (exemple clar el partit contra el Juventus!!!).

Estic buscant solucions, espero trobar-les ràpid, i que serveixin de toc d’atenció per tots!!!
Crònica de Lluís Díaz, entrenador del Benjamí B.