dijous, 20 de maig del 2010

Carta de la Marta, mare de campions.

Celebració emotiva dels Campions

El dissabte passat vam celebrar que els nostres fills havien guanyat la lliga, Jo tinc la sort d’haver tingut dos fills campions dos anys consecutius!!!!!

L’any passat passarà a la història pel meravellós DVD que va fer un pare del nostre equip que havia estat gravant tota la lliga, DVD que ens va posar a tots els pels de punta.....vam celebrar la victòria amb un bocata i visionant la pel•lícula. Fantàstic!!!!

Aquest any l’hem celebrat entaulats a un restaurant i passarà a la història per la meravellosa i emotiva carta que va enviar el Lluís, el nostre coordinador.
La carta resumia el que Jo he viscut durant aquest any amb el meu fill Pol, que el record d’haver guanyat una lliga es immens, que els nens quan recorden aquells moments viscuts ho fan amb un somriure i una emoció difícil d’explicar....és la recompensa a la feina ben feta, a la lluita, a l’afany de superar-se....

Tinc la sort de que l’Enric portarà al seu cor les paraules d’una persona que ha escrit un carta per a Ell, per tot l’equip, i que els hi ha regalat un regal que no és pot comprar amb diners, sinó amb dedicació, temps i amb carinyo....igual que el regal que l’any passat els hi va fer el Sergi als alevins campions.

Mil gràcies Lluís i mil gràcies Sergi per fer tant meravellós regal als nostres fills!!!!!!!

Marta mare de campions!!!