dilluns, 1 de desembre del 2008

FALTEN GANES

Ahir diumenge dia 30 de novembre el PREBENJAMÍ A del C.E.CABRILS hem jugat contra el Pla d’en Boet i hem perdut per 1-0. Puc compendre que el camp era de sorra i no esteu acostumats a jugar en aquests camps però no ha sigut aquest el problema d’avui i que arrosseguem des de principi de temporada. Tots sabeu bé, tal com us ho he dit avui ben clar, que el que us falta son les ganes de guanyar. Jo ja les tinc les ganes però sou vosaltres els que jugueu i els que ho heu de donar tot per guanyar. Potser sí teniu ganes de guanyar però no les demostreu o al menys és el que jo veig. Sembla que a aquestes altures alguns encara estigueu perduts dins del camp, sense saber on anar ni que fer. Heu d’espavilar-vos!!
A partir d’ara sere més exigent. No em valen les excuses de que són uns “faltorros” o de que “el àrbitre esta comprat” jo això no sé d´on ho heu tret però vull que sapigueu que això no em val. Ara el que no hem de fer és ensorrar-nos, sino que posar encara més ganes per el pròxim partit i a veure si tenim una empenta i començem una bona ratxa, que nosaltres podem!!
Ànims pekes!!


Crònica i fotografies d´Antrea Artero, entrenadora del Prebenjamí A