dimecres, 24 de març del 2010

Benjamí A: Cabrils "A" 4 - 1 Vilassar de Mar "E"

COM JA VA SENT HABITUAL, UN PARTIT MOLT AVORRIT!!!!!!

Davant un rival tipus “derbi” com és el Vilassar de Mar, estem habituats a veure partits més animats. Poca cosa puc dir en referència al partit, ja que va ser tan ranci , que com la majoria de la gent, vaig alternar amb el partit del Benjamí B de l’Andrea. Per cert, un gran partit. Haig de reconèixer que vaig sentir un pèl d’enveja.

Nosaltres com sempre, vam jugar cinc minuts la primera part i deu minuts la segona. A l’igual que en els entrenaments, continuem amb la llei del mínim esforç.

Seguim jugant sense cap mena de sentit, sense fer combinacions, sense jugades, res de res. Únicament, i com a resultat de la bona qualitat individual dels nostres jugadors, acabem definint els partits al nostre favor.

Poc a poc , estic esgotant les forces per intentar picar-los i així aconseguir demostrar a tothom que són un gran equip. Crec que el mateix els hi està passant al Borja i al Lluís. Ens costa entendre que un equip que té la possibilitat de guanyar una lliga, mostri tan poc rendiment.

M’encantaria tornar-los a veure jugar a futbol com ells saben. Que donessin un cop de puny a la taula i em fessin tragar totes les meves crítiques, però sincerament, a aquestes alçades de la lliga ja ho dubto.

Bé, doncs tres punts més,....que bé... som líders... ole, quina alegria...!!!!

Més que una crònica , sembla una pregària.

¡FORÇA CABRILS!

Crònica de Lluis Feixas,...