dimarts, 27 de novembre del 2007

MAGNÍFIC DEBUT DEL PREBENJAMÍ "B"

Dissabte es va produir finalment l´esperat debut del pre-benjamí "B" amb la baixa d´última hora d´en Roger per malaltia. El partit ens enfrontava al Vilassar de Mar "D", equip que habitualment juga a F-7 la lliga corresponent. Tot i haver perdut jo estic molt contenta de com hem jugat. La disposició dels jugadors era la correcta i el toc de joc també. És normal que haguem perdut, doncs ens enfrontavem a jugadors de 1º i 2º any pre-benjamí, mentre nosaltres erem de 1º any o encara més petits. A part, físicament eren més forts i més grans. Per tant, hem de menjar més. M'imagino que això anirà millorant conforme anem fent partits perquè tampoc podiem pretendre guanyar el primer partit que jugem, més tenint en compte que per molts de vosaltres era el vostre primer partit en la vostra carrera futbolística. Hem sortit amb molta il·lusió a jugar i sobretot a disfrutar. A mi, com a entrenadora vostra, el resultat no em preocupava, el que realment més m´importava era que us ho passessiu bé i que disfrutessiu del fútbol. Ara ja hem assaborit el què és jugar un partit contra un equip de fòra que també és important per començar a coneixer l'àmbit del futbol. Ara toca entrenar més profundament però sense oblidar-nos de que és un hobbie, un esport que fem per passar-nos-ho bé, no per enfadar-nos si un dels nostres s'equivoca, sinó per animar-lo. I no cal plorar si perdem, sinó alegrar-nos per haver jugat! Tot i haver perdut, jo estic molt contenta.

Ànims i moltes felicitats a tots.



Equips pre-benjamí del Vilassar de Mar i el C.E.CABRILS


Els nostres jugadors en el descans del partit



Els nostres jugadors atenent a les instruccions de l´Andrea

Els protagonistes del partit:


Crònica d´Andrea Artero, entrenadora del Prebenjamí "B"
Fotografia de Pere Bossa, coordinador Futbol Base