dimarts, 29 de gener del 2008

VICTÒRIA DEL PREBENJAMÍ B

Doncs bé, aquest és el tercer partit que juguem, el segon que guanyem i el primer jugat fora. Hem jugat molt bé, però tot s’ha de dir, hem jugat amb avantatge nostra, ja que l’equip contrari, el Vilassar de Dalt, tenia jugadors de 5 anys. Jo ( i m’imagino que vosaltres) veig que cada un d’ells va millorant. La posició ja la tenen més o menys assimilada tot i que a vegades he de fer algun canvi de posicions diferents perquè tots puguin jugar. El pròxim partit intentaré que juguem amb un equip de la nostra categoria i forts, ja que considero que va bé enfrontar-se amb equips difícils per treure de cadascú el millor de sí mateix i anar al màxim. Jo personalment estic molt contenta de l´esforç que fan i sobretot perquè veig que es diverteixen i gaudeixen, cosa principal que em van ensenyar quan vaig començar el futbol, gairebé a la mateixa edat. Espero que seguim amb les mateixes ganes i superant-nos cada dia més.

Equip pre-benjamí/escola del Vilassar de Dalt


Equip pre-benjamí /escola del C.E.CABRILS